سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: ۸ رتبه برتر مسابقات فرهنگی و هنری کشور توسط دانش آموزان دختر این ناحیه کسب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: سی و هفتمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری با حضور یک هزار و  ۱۰۰ نفر از دانش آموزان دختر برگزیده سراسر کشور  در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار گردید.

او افزود: تیم دانش آموزان دختر این ناحیه یک مقام اول، یک مقام دوم، ۲ مقام سوم و ۴ مقام برگزیده به ارمغان آوردند.

نیسی گمراوی بیان داشت: سوگند شکیبا در رشته تکنوازی تار از دبیرستان فرزانگان مقام اول کشور را به خود اختصاص داد، و نفیسه جوانمردی در رشته پروهش نقد ادبی از هنرستان حضرت آمنه (س) با کسب مقام دوم افتخار آفرین شد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: آریاناز امیر زرگر از دبیرستان متوسطه دوم غیردولتی دانشگاه در رشته فیلم کوتاه مقام سوم را به دست آورد و گروه نمایش صحنه‌ای دانش آموزان دبیرستان حضرت زهرا (س) ناحیه یک اهواز با عضویت سیده آتنا سجادی، هدیه معززی، فاطمه زهرا سروستانی، سیده اسماء فاضلی، هدیه پورکیانی، نیلوفر اسلامی مجد و با مربی گری خانم مریم ناصر پور کیانی و مدیریت خانم پریسا داوودی مقام سوم را کسب کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: سرور بزار زاده از هنرستان حضرت آمنه (س) در بخش نشریه الکترونیکی مقام برگزیده را به خود اختصاص داد و زینب هاشمی از هنرستان حضرت آمنه (س) دیگر برگزیده بخش نشریه الکترونیکی است.

او گفت: سیده لیلا سادات فر از هنرستان حضرت آمنه (س) در بخش مقاله پژوهشی و دنیا طالبی از هنرستان حضرت آمنه (س) در بخش پویا نمایی از دیگر رتبه‌های برگزیده هستند.

نیسی گمراوی اظهار داشت: مسابقات فرهنگی هنری با هدف کشف و شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان در زمینه‌های فرهنگی هنری برگزار می‌شود و  منشاء گسترش نشاط در جامعه و تعیین کننده مسیر شغلی و حرفه‌ای دانش آموزان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.